Lidmaatschapskosten

Je kunt vanaf 6 jaar bij ons tennissen en vanaf 12 jaar padellen.

De contributie wordt jaarlijks bij besluit van de algemene ledenvergadering vastgesteld; de algemene ledenvergadering wordt jaarlijks uiterlijk in februari gehouden. In december van het lopende jaar ontvangen de leden een contributievoorstel, voor het volgende jaar, van het bestuur.

Contributievoorstel 2024

Senior (vanaf 18 jaar, peildatum 31 december van het betreffende verenigingsjaar):

• Tennis: € 143,00. Onbeperkt speelrecht op de tennisbanen van 08.00 tot 23.00 uur.
  • Padel: € 163,00. Onbeperkt speelrecht op de padelbanen van 08.00 tot 23.00 uur. Let op gebruik van Padelbanen is verdeelt in dal- en piekuren.
  • Combi tennis/padel: € 225,00. Onbeperkt speelrecht op de tennis- en padelbanen van 08.00 tot 23.00 uur.

Jeugd (t/m 11 jaar, peildatum 31 december van het betreffende verenigingsjaar):

• Tennis: € 90,- Speelrecht op de tennisbanen van 8.00 tot 19.00 uur.

Jeugd (12 t/m 17 jaar, peildatum 31 december van het betreffende verenigingsjaar):

• Tennis: € 90,00. Onbeperkt speelrecht op de tennisbanen van 08.00 tot 20.30 uur.
  • Padel: € 133,00. Onbeperkt speelrecht op de padelbanen van 08.00 tot 18.00 uur. Let op gebruik van padelbanen is verdeelt in dal- en piekuren.
  • Combi tennis/padel: € 181,00. Speelrecht zie tennis en padel.

Steunend lid

• € 25,00. Geen speelrecht.

De lidmaatschapskosten zijn exclusief bedrag vrijwilligerswerk, trainingskosten en competitiebijdrage. Inclusief bondsbijdrage KNLTB.

Incasso contributie

De contributie wordt voor TC Ruiver geïnd door een derde partij zijnde Molly.

De factuur wordt toegestuurd (per e-mail) voor de contributie van het lopende verenigingsjaar met een verzoek tot betaling, waarbij je de keuze hebt om zelf te betalen via iDeal of een eenmalige machtiging af te geven.

Indien een betaling niet op tijd is, zal Molly een aantal herinneringen sturen, maar de verwachting is dat de factuur op tijd betaald wordt.

wijzigen lidmaatschap

Als je als bestaand lid je lidmaatschap wil wijzigen (b.v. van tennis naar de combi tennis/padel) stuur dan een e-mail naar de ledenadministratie en vermeld daarbij je naam, lidnummer en de wijziging(en).

Reglementen

Contributiereglement (prijspeil 2023)