Competitie

Ieder jeugd tennislid kan meedoen aan de tenniscompetitie; of je nou beginner of gevorderd bent!

Je speelt mee in de zondagcompetitie. Na opgave deelt de KNLTB de teams in op speelsterkte. Een team moet uit minimaal 4 spelers bestaan. Je schijft je in per periode (voorjaars en/of-najaarscompetitie)

Competitieaanbod

De KNLTB bepaalt het aanbod en de speeldata competitie

De aanmelding voor de voorjaarscompetitie is inmiddels gesloten.

Kosten competitie

Aan deelname zijn kosten verbonden, deze kosten neemt de tennisclub voor haar rekening.

Indeling en uitslagen

Via www.knltb.nl kun je de indelingen van alle competitieteams bekijken. Hier vind je ook overige informatie van de tegenstanders zoals contactpersonen, routebeschrijvingen enz.

Op de site van de KNLTB kies je bij "competitie". Via ons verenigingsnummer (39404) kun je uitslagen terug zien en vind je een overzicht van alle competitieteams.

Algemene informatie

De jeugdcommissie zorgt voor de aanmelding en begeleiding van de jeugdcompetitie.